Re: Kamera DV i pecet ?

Autor: Lucjan (lucjan_at_procesor.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 15:12:44 MET

"milosz danielewski" <master_at_taboo.eu.org> wrote in message
> Kolega chce kupic cyfrowa kamere Sony. Do polaczenia z komputerem ma
> ona interfejs i.Link, czyli ieee-1394 zwany tez FireWire i stosowany w
> Mac'ach. Znalazlem pare ofert kart do PC z takim interfejsem (
> Adaptec, Advansys, Sony tez cos ma ). I teraz moje pytanie: Od czego
> zalezy mozliwosc sciagania przez taka karte filmu na dysk ( a nie
> tylko pojedynczych klatek ) - czy od driverow do karty, czy tez tylko
> i wylacznie od zainstalowanego oprogramowania ? Czy ktos ma lub
> widzial takie dzialajace polaczenie ?
>
> ps. jest tez plyta Asusa z portami ieee-1394, ma moze ktos taka ?

> [...]

Co do sciagania filmow to tylko kwestia softu. Najlepiej jak znajdziesz
kogos kto ma nowszego notebooka Sony VAIO i da Ci ten soft (DV gate, i.Link
itd.).

Co do plyty ASUSa: mialem, przyjemna, wszystko chodzilo swietnie ale troche
za malo slotow (jak na moje potrzeby). Aha, kabelki FireWire (IEEE-1394)
dobrej jakosci nie sa tanie a z takim za 60 PLN walczylem przez caly weekend
bez efektu, tzn. kup odrazu jakis porzadny.

Lucjan