Re: UDMA 66 - warto?

Autor: Lucjan (lucjan_at_procesor.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 14:06:13 MET

"Pawel Piszczalkowski" <piszcz_at_insert.com.pl> wrote in message
> Witam!
> Moja konfiguracja to Celeron333_at_375, Abit BH6, 128MB RAM , DJNA 371800.
>
> I teraz pytanko, czy w takiej konfiguracji podniesie (choć trochę :) ) mi
> się wydajność gdy dokupię Promise UltraDMA66 ??? Może jakiś przykład o ile
> może się podnieść transfer???
> A może szkoda pieniędzy?.
> I może mi ktoś powie jaki kontroler UDMA66 montuje Abit na płytach BE6 ???
>
> Z góry dzięki za odpowiedz!
>
> Paweł Piszczałkowski.
>
> PS. Odpowiedzi "Kup lepiej SCSI" mnie nie zadowalają bo komp jest do
> [...]
W wypadku tego dysku nie ma co liczyc na podniesienie transferu w przypadku
UDMA-66. Co i dlaczego patrz www.dysk.pl - dyski twarde. Co prawda under
construction ale info juz jakies jest.
Promise bedzie troche bardziej wydajny niz controler UDMA który masz na
płycie, ale jest to tak znikoma różnica, że nie ma sensu inwestowac
pieniędzy. Jeśli już chcesz kupić kontroler UDMA-66, to raczej Hot Rod
Abit'a (HA-66) - oparty na kości HPT366 która jest również stosowana na
płytach BE6.

Lucjan