Re: Notebook zabespieczony Hasłem

Autor: Lucjan (lucjan_at_procesor.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 15:01:03 MET

"Magdalena Busk" <meb3_at_hotmail.com> wrote in message
> Czlowieku, napisz dokladnie gdzie tego notebooka znalazles, swoj adres i
> inne dane! Z tej grupy korzysta wiele osob, wiec wlasciciel musi sie
> znalezc.
>
> A tak w ogole: po co chcesz do niego sie wdzierac? Przeciez to nie jest
> twoja wlasnosc! Jesli sprobujesz go wlaczyc, to jest to tak, jak bys go
> ukradl!
>
> Jedyne co mozesz zrobic to oddac go do biura rzeczy znalezionych, bo
inaczej
> bedziesz posadzony o kradziez!
>
> mb

A może chce zobaczyć czy na dysku nie znajdzie danych właściciela?
A z doświadczenia dwóch zaginionych notebooków (jeden mój, drugi znajomego)
już szczytem głupoty byłoby oddanie go do biura rzeczy znalezionych -
conajmniej w większych miastach. Notebooki mają taką wbudowaną wadę, że z
biur rzeczy znalezionych giną najszybciej...

Lucjan