SV: Notebook zabespieczony Hasłem

Autor: Magdalena Busk (meb3_at_hotmail.com)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 13:46:46 MET

Mikołaj Lenczowski <mikolajl_at_kki.net.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:87ia0l$751$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Znalazłem Notebooka Firmy BELL
>
> Rozwiesiłem ulotki informująceo znalezisku , jednak nikt się nie zgłosił.
> Komputer jest zabespieczony HASŁEM , i robi umnie w domu za
> bezużyteczny , drogi , mebel !!!
> Po trzech złych prubach wprowadzeniu HASŁA trzeba go zrestartować !
> Jak go rozkodować , czy to wogule jest możliwe i gdzie ?
> Proszę pomóżcie !!!
>
> P.S
> Bardziej szczegułowe informacje prosze kierować pod :
> mikolajl_at_kki.net.pl
> Zgóry dziękuję !!!
> Mikołaj Lenczowski

Czlowieku, napisz dokladnie gdzie tego notebooka znalazles, swoj adres i
inne dane! Z tej grupy korzysta wiele osob, wiec wlasciciel musi sie
znalezc.

A tak w ogole: po co chcesz do niego sie wdzierac? Przeciez to nie jest
twoja wlasnosc! Jesli sprobujesz go wlaczyc, to jest to tak, jak bys go
ukradl!

Jedyne co mozesz zrobic to oddac go do biura rzeczy znalezionych, bo inaczej
bedziesz posadzony o kradziez!

mb