Re: UDMA66 - jakos to wolne

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 18:40:25 MET

On Fri, 11 Feb 2000 22:26:14 GMT, "Wigwam" <wigwam_at_polbox.com> wrote:

>Nie wiem, czy to ma związek, ale opiszę problem, który zdarzył mi się
>właśnie na BE6 z Barracudą 20 GB. Klient przyniósł świeżo odebrany komputer
>do reklamacji. Rozsypane clustery na dysku, pogubione pliki itp. Okazało
>się, że Barracuda 20 GB podpięta do HPT366 nie wyrabia się i przekłamuje
>bity. Nie był to problem płyty (sprawdzałem dwie) ani tej konkretnej
>Barracudy (też dwie). Podpięta do kontrolera UDMA33 działa OK. Quantum
>podpięty do HPT366 też działa OK. Polecam jako test spakowanie dużego (~100
>MB) archiwum używając zipa wbudowanego w Windows Commandera. Zaraz po
> [...]

To jest AFAIK problem z BIOSem HPT366, wersja 1.22 juz tego nie ma,
cos bylo napisane w readme czy na stronie skad go sciagalem, ze daje
mozliwosc wspolpracy dyskow 20GB w wiecej od Seagate i Maxtora, inne
podobno zawsze pracowaly dobrze .....

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179