Re: mam modem request z nalepką,

Autor: Łukasz Piestrzeniewicz (glord_at_stud.ics.p.lodz.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 11:07:41 MET

john napisał(a):

> po zdrapaniu z ukladu (oznaczonego u mnie B9548YH NM27C512Q 70) najepki
> z napisem 111 V1.10.0 oczkom moim ukazalo sie male okienko, a pod nim
> siedzi sobie COS. podejzewam ze to pamiec typu EPROM czy cus takiego...
> zaczynam wiec podejzewac ze modem ten ma mozlowosc upgrade'u (na razie
> jest to 28.800). ale, tu zaczyna sie cala masa "ale".
> nie znalazlem w sieci zadnej informacji o takim modemie :(
> gdyby ktos cos wiedzial, albo chociaz podejzewal, ze cos wie, to prosze
> o kontakt na priv :)

Nie radzil bym Ci sie zbytnio napalac. Szybkosc modemu na nie zalezy od
oprogramowania "w kostkach" lecz od ukladu na jakim jest zbudowany.
Upgrade flasha na ogol moze poprawic jakosc i stabilnosc polaczen, dodac
nowy protokol (np modemy k56flex mialy mozliwosc upgrade'u do v.90).
Nikle sa jednak szanse ze uda ci sie go przyspieszyc.

                        Łukasz
                        glord_at_stud.ics.p.lodz.pl
                        glord_at_go2.pl