mam modem request z nalepką, która mówi do mnie tylko: "WS-2814IM4"

Autor: john (john_at_localhost.localdomain)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 22:16:37 MET

po zdrapaniu z ukladu (oznaczonego u mnie B9548YH NM27C512Q 70) najepki
z napisem 111 V1.10.0 oczkom moim ukazalo sie male okienko, a pod nim
siedzi sobie COS. podejzewam ze to pamiec typu EPROM czy cus takiego...
zaczynam wiec podejzewac ze modem ten ma mozlowosc upgrade'u (na razie
jest to 28.800). ale, tu zaczyna sie cala masa "ale".
nie znalazlem w sieci zadnej informacji o takim modemie :(
gdyby ktos cos wiedzial, albo chociaz podejzewal, ze cos wie, to prosze
o kontakt na priv :)