Odp: Pilnie szukam sterownikow do HP CDR 7200e

Autor: Seweryn Kolano (sewkol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:40:30 MET

Użytkownik Bali <balimis_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:jRWo4.4256$Q3.108040_at_news.tpnet.pl...
> Jezeli ktos posiada owa nagryware to bardzo prosze o podeslanie mi samych
> driverow pod windowsa (pozyczylem nagryware z daleka, a nie dostalem do
> zestawu sterownikow)
> A tak wogole to na stronie hp nie moge znalezc tych sterownikow - to jest
> maksymalne chamstwo...

Nie nazwał by tego chamstwem.
Nie potrzeba ci żadnych sterowników. Windows wykrywa napęd jako CD-ROM i
instaluje standardowe sterowniki (z odczytem nie powinno być problemów). A
jeżeli chodzi o nargywanie to programy do nagrywania mają własne ;-)