Odp: BIOS i twarde dyski

Autor: Seweryn Kolano (sewkol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:40:29 MET

Użytkownik paff <paff1_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38a45b79_at_news.vogel.pl...
> Cześć!
> Mam mały problem - otóz w moim blaszaku mam dwa dyski twarde. Kiedy w
> BIOS-ie wyłączę wykrywanie tego na Primary Master to wszystko jest OK, ale
> kiedy wyłączam wykrywanie dysku na Secondary Master, to niby go nie
wykrywa,
> ale pod "oknami" i tak mam dostęp do obu dysków...
> Czy ktoś wie, o co tutaj chodzi ???

Wyłączam tzn. ustawiasz w BIOSIE secondary master na NONE czy jest USER?
Jeżeli na USER to wszystko jest w porządku - BIOS nie przeprowadza detekcji
bo wie jakie dysk ma parametry (w przeciwieństwie do AUTO).