Odp: Onet : Oczekuje publicznych przeprosin od Kierownika serwisow pocztowo-komunikacyjnych Optimusa Onet.PL ,Pana Marka Minakowskiego bylo: Re: Help ::::Serwer Onet.Pl blokuje mi wysylanie postow do Abuse@TPSA.pl

Autor: Tomasz Czarnecki (admin_at_tcz.dtvk.tpnet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 19:17:44 MET

> [...]
> Witam!
> Przepraszam, że wtrącam się do dyskusji z inną sprawą.
> Kilkakrotnie usiłowałem złapać kontakt z użytkownikiem box43..., którego
pocztę
> odbierałem, niestety moja nie docierała do niego. Ponawiałem próby
połączenia (z
> różnych kont) z innymi adresatami box43 i ta sama sytuacja. Może wiesz, co
może
> być grane?
> Oczywiście wykluczam przypadek niechęci odbioru mojej poczty przez
> [...]

Odeslij na priva MAILER-DAEMONA to moze Ci odpowiem... lista mozliwych
przyczyn jest dluga
(MX problem, nie znany uzytkownik, nie znany serwer, spool przepelniony,
etc), a tzw Mailer-Daemony sie czyta
poza tym box43 ma infolinie, ktorej nalezy szukac na http://www.getin.pl. I
jeszcze jedno, aktualnie nie jestem uzytkownikiem box43, ani pracownikiem
firmy Getin.
Przypuszczalnie jezeli wywalalo Ci info o nieznanym adresie to: a) mogles
miec literowke; b) mogla byc jakas kaszana z serwerami DNS (lista przyczyn
tez zawiera kilka pozycji)- to sie rzadko zdarza ale jest to mozliwe

pozdrawiam TCz