Odp: Onet : Oczekuje publicznych przeprosin od Kierownika serwisow pocztowo-komunikacyjnych Optimusa Onet.PL ,Pana Marka Minakowskiego bylo: Re: Help ::::Serwer Onet.Pl blokuje mi wysylanie postow do Abuse@TPSA.pl

Autor: Pearl (pearl_at_amber.bti.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 11:16:58 MET

Użytkownik Tomasz Czarnecki <admin_at_tcz.dtvk.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38a2ba06_at_news.vogel.pl...
[...]
> Z technicznego punktu widzenia uzytkownik nie musi korzystac do wysylania
> poczty z tego serwera na ktorym ma skrzynke, chociaz owszem mozna to
> ograniczyc (tak jest na na box43.gnet.pl we Wroclawiu, z ktorego moga
> korzystac tylko jego uzytkownicy)... Najlepiej wiec do wyslania korzystac z
> jakiegos serwera polozonego blisko kompa z ktorego sie wysyla, natomiast do
> odbioru poczty trzeba juz korzystac z tych serwerow na ktorych ma sie
> skrzynke.
[...]
Witam!
Przepraszam, że wtrącam się do dyskusji z inną sprawą.
Kilkakrotnie usiłowałem złapać kontakt z użytkownikiem box43..., którego pocztę
odbierałem, niestety moja nie docierała do niego. Ponawiałem próby połączenia (z
różnych kont) z innymi adresatami box43 i ta sama sytuacja. Może wiesz, co może
być grane?
Oczywiście wykluczam przypadek niechęci odbioru mojej poczty przez adresata (on
też jest zainteresowany).
Poza tym otrzymywałem komunikaty o nieistniejącym adresie itp.

--
Pozdrawiam.
           Pearl