Re: NOWY PECET

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 13:28:29 MET

>byle czego. Ja troche wypadlem z tematu dlatego mam pytanka;
>telewizor - wg. CHIPa rozsadny jest 15' Philips,

Kupując monitor dobrze żebyś sam obejrzał konktetny model przed zakupem...
Możesz też zwrócić uwagę na produkty Samsunga

>plyta - powinna obslugiwac UDMA/66, co jeszcze - ilosc gniazd AGP? jaki
>chipset powinna miec? magistrala MHz? ASUS? BIOSTAR? wiem ze ta pierwsza
>ale chodzi o rozsadny wybor a nie mercedesa, a moze all in one?SLOT 1?
>Socket7?

Kup płytkę na BX lub ZX (lepszym rozwiązaniem będzie BX). Na płycie
najlepiej nie oszczędzać. Nie będziesz miał większych problemów z produktami
Asusa (P2B-F, P3B-F) i AOpena (AX6BC), doskonałe płyty (kto wie czy nie
najlepsze) robi również Abit, ale IMO mogą one sprawiać czasem kłopoty
niedoświadczonymu użytkownikowi. Jednak powyższe płyty do najtańszych nie
należą...
BTW. AGP jest zawsze (na nowszych płytach) pojedyńcze...

>- procek - baleron 400MHz? jak to sie ma do taktowania na plycie? SLOT 1?

Procek może być... Płyte lepiej kupić Slot 1 i dokupić przejściówkę
slot1-ppga...

>Socket7? czy to prawda, ze robia takie i takie?

Nie ma Celeronów na socket 7... Obecnie są jedynie na ppga, kiedyś były na
slot 1

>- HDD - UDMA/66 Fujitsu lub Quantum ?

UDMA66 IMO niekoniecznie... Co zaś do firmy to oba powyższe są ok, do listy
dopisz sobie jeszcze IBM-a... Dobrze jest kupić jak największy dysk....
Jednak pamiętaj że głównym priorytetem jest solidna płyta...

>- karta graficzna - chyba jakas tania nie wiem jaki jest teraz standard
>TNT2 ? V550? - BTW ja nie mam nic do zarzucenia mojej i740 ale moze nie
>gram w jakies oszalamiajace gierki

Jeżeli tania... to dużo dobrego słyszałem o STB Velocity 100 (w zasadzie to
V3, tylko z zmniejszoną pamięcią). Jeżeli chcesz coś na TNT to moje zdanie
jest takie że lepiej jest kupić TNT1 firmową, niż jakiegoś noname na chipie
TNT2... I tak wymieniony przez Ciebie Viper 550 jest b.dobrą kartą...

>- karta muzyczna - to chyba SB - live?

To dobry wybór... Kup tańszą wersję z oznaczeniem Value...

>- modem 56K V90?

Jeżeli będziesz działął pod Win95/98/NT to spokojnie kupuj Zoltrixa
Spirita...

>- obudowa ATX?

Zdecydowanie...

>Pozdrowka,
>Gawel

Trzymaj się...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy