Re: jak uwalic procesor ???

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 13:07:03 MET

> Ano niezbyt... A Ty na moim miejscu wyczytałbyś to z wypowiedzi: "geez.
Ale
> głupie pytanie."

nie, ale odpowiedziałeś na post:

"<TŁUMACZENIE class="łopatologiczne">
Kolesiowi znudził się P2/300 i chce go rozwalić aby oddać /gwarancja/ i
dostać z powrotem chash, który za niego zapłacił; ew. inny, szybszy proc
</TŁUMACZENIE>"

Wniosek - musiałeś go czytać

--
-=[ Michał Młynarczyk ]=-=[ michal_at_gorilla.com.pl ]=-
-=[ www.gorilla.com.pl ]=-=[ ponad 2000 linków]=-=-=