Odp: MB M726 i overclocking

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 08:24:04 MET

Płyta ta jest bardzo niestabilna przy podkręconych Celeronach (bez
podkręcenia też nie jest super stabilna :)

Jeśli chcesz aby komputer pracował Ci stabilnie z podkręconym Celeronem to
najlepiej wymień płytę :)

Podnoszenia napięcia (przez przecinanie ścieżek) raczej nie polecam (chyba
że masz jakąś dobrą obudowe ATX z dobrym chłodzeniem)

Ja na swojej płycie Soyo 6ba+ mam podkręconego Cellerona 300a na 450Mhz i
tak ustawiony już chodzi ponad rok i nie wystąpiło jeszcze nigdy zawieszenie
komputera !

Niestety na płycie głównej nie należy oszczędzać , proponuje wymienić Ci
płytę na jakąś na Intelu ZX/BX i sam zobaczysz że wzrośnie Ci wydajność (do
40 % - w porównaniu do Pchipsa 726) i stabilność systemu .

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///