Monitor Samstron 75E

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 08:24:03 MET

Cześć !

Zdecydowalem się kupić monitor 17" Samtron 75E (produkuje go Samsung)

Co o nim sądzicie , czy to dobry wybór (jeśli chodzi o monitor 17" do 1100
zł) ?

Niestety z Sampo 17" zrezygnowałem (zbyt duży rozrzut jeśli chodzi o jakość
obrazu) , natomiast jeśli tego Samtrona produkuje Samsung to myślę że będzie
to lepszy wybór .

Jak myślicie ?
Czy ktoś ma taki monitor , prosze o opinię !

PS. Moniotor będę zamawiał dzisiaj więc proszę o szybką odpowiedź !

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///