Re: nowe tysiąclecie bedzie 1 stycznia 2000 roku!

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 03:11:15 MET

<ciach>

>Czyli nowe tysiaclecie zaczelo sie 00.00.2000!
>
>(Miesiace liczymy od 0-11)

Dam wam wszystkim rade. Jak nadal macie ze soba problem y2k to
najwyzsza pora sie spatchowac... :)

Kazdy czlowiek z IQ na odpowiednim poziomie wie kiedy sie konczy
tysiaclecie, kiedy wiek, kiedy miesiac, dzien, godzina itd....
Wiec albo osoby klocace sie na ten temat maja IQ ponizej 100 albo
chooolerniee sie im nudzi.

Sorry za tego posta, ale mam serdecznie dosc rostrzasania tego
problemu. Ze sie wyraze, kazdy idiota wie to o co wy sie wyklucacie...
!EOT!