Odp: Geforce 256 i asus

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 20:45:37 MET

Już raz pisałem :)))

Płyta ASUS P3C-2000 ma problemy ze współpracą z kartą GForce256 z pamięćmi
SDRAM, Matrox G400 i RivaTNT2 Ultra na tych kartach wiem, że są problemy.
Nie działa wyświetlanie grafiki 3D albo się sypie po jakimś czasie. Były
głosy na necie, że to sprawa zbyt niskiego natężenia napięcia podawanego na
AGP czyli bez lutownicy ani rusz :))

Asus przyznał się do jakiś zakłuceń magistrali AGP i zwiększył pojemność
kondesatorów na płycie od rev 1.03 czyli tych które jadą do Polski teraz
:)))) Czy to pomoże nie wiem. Proponuje też przełączyć JP5 na ustawienie
testowe.

Ale zamięniłem Else Erasor X na X2 i ....

Wiem jedno z GForce 256 DDRRAMY działa super i grałem z tej okazji pół nocy
:)))
(sprawdzone na Creative Anihiltor Pro i Elsa Erazor X2 )

Użytkownik Ex3_mafiaIZK <ex3_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87uipr$49g$1_at_korweta.task.gda.pl...