Re: Czy warto teraz kupować plytę ze SLOT 1 ?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 16:10:35 MET

> Prawie wszyscy kupują Celerony to po co im
> SLOT 1 ?

To chyba jasne - z powodu opisanych powyzej:
Inaczej:
Po to, ze jesli w przyszlosci beda chcieli zmienic procesor na PII (slot1)
lub PIII ( slot1) lub Coppermine( FC - PGA ) to beda mogli to
zrobic
bez koniecznosci kupowania nowej plyty
A gdyby jednak Intel utrzymal produkcje prockow na PPGA,
na co sie na razie nie zanosi, to tez beda mogli to zrobic.
Po prostu nie wiadomo, ktory standard Intel zarzuci, a ktory utrzyma,
wiec chyba najlepiej miec mozliwosc zastosowania wszystkich standardow
na swojej plycie, jasne ?

> Zapytam się inaczej :
>
> Jakie są d o b r e płyty ( nie SLOT 1 ) do Celerona ?

Ja mam celerona na slot1 wiec i plyte mam na slot 1 :)
Jesli chodzi ci o PPGA to polecam Abit BP6 (dwuprocesorowa + ATA66)
i Abit BM6, w tej kolejnosci.

Roger