Re: jak uwalic procesor ???

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 15:59:25 MET

><TŁUMACZENIE class="łopatologiczne">
>Kolesiowi znudził się P2/300 i chce go rozwalić aby oddać /gwarancja/ i
>dostać z powrotem chash, który za niego zapłacił; ew. inny, szybszy proc
></TŁUMACZENIE>

Tak widzę właśnie jak mniej więcej przebiega u Ciebie proces zwany ( w
niektórych przypadkach IMO niesłusznie) myśleniem. Jako że dostrzegam w
Twoim przypadku pewne podobieństwo w przetwarzaniu informacji do szeregowego
"myślenia" komputerów, w celu uniknięcia problemów, radzę co następuje:
1. Zerwać wszystkie kontakty z komputerami. Spróbować zacząć myśleć jak homo
sapiens. Jednak ze względu na Twoje zaawansowanie, może to być niemożliwe.
2. W celu wydajniejszego przyswajania, przetwarzania i kojarzenia informacji
zapoznać się z:
- teorią sieci neuronowych
- teorią algorytmów genetycznych
- systemami ekspertowymi
- logiką rozmytą.

Na dobry początek (ponieważ nawet najprostszą sieć neuronową należy najpierw
nauczyć) wyjaśnię Ci motywy, z powodu których zadałem powyższe pytanie (w
uproszczeniu oczywiście):
1. Koleś został oszukany przez firmę, bo np. sprzedali mu podkręconego
proca, a on nie może im tego udowodnić (czyli jakiś racjonalny powód).
Jestem skłonny pomóc.
2. Kolesiowi znudził się proc i wierzy że jak go zrypie to mu wymienią na
inny (czyt. lepszy, bo takich zabytków już raczej na rynku nie ma). I wtedy
to on jest dla mnie palant. Z wiadomych powodów (może nie dla Ciebie, ale
nie martw się przyswajaj informacje, opracowuj je według pewnych algorytmów,
a dojdziesz dlaczego).

>-=[ Michał Młynarczyk ]=-=[ michal_at_gorilla.com.pl ]=-
>-=[ www.gorilla.com.pl ]=-=[ ponad 2000 linków]=-=-=
>-=[ www.gorilla.com.pl/kartki]=-=[wyślij komuś kartkę!]=-
>-=[ No bad rumors or charges colud make us stop ]=-

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy