Re: HP690 - mam problem

Autor: Najtvolker (najtvolk_at_free.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 13:42:25 MET

Wed, 09 Feb 2000 20:04:48 GMT,
Piotr Białostocki <Miszka_at_imaster.com.pl> napisal:

Dzięki.

>Źle włożony cardridge - lub drukarka nie "widzi" włożonego czyli coś nie
>tak z czujnikami, w ostateczności skopany cardridge....

Sytuacja jest taka, że ta drukarka jest w pracy.
Mamy ją od niedawna, ale wcześniej już była gdzie indziej używana.
Nie było z nią żadnych problemów. No i ostatnio się o tym
dowiedziałem.

Jak można źle włożyć kartridż? ;)
Czy taki kartridż może się sam z siebie zepsuć?

>Z jakiego programu? za każdym razem?

Diagnostykę narzędziami od drukarki. I wydruk testowy też z narzędzi.

BTW: czy można uruchomić test bezpośrednio z panela drukarki?

>Najszybciej złe sterowniki (ale wtedy najczęściej jest kasza przy druku)

Stery są chyba w porządku - w. 11.
Do tej pory chodziły.
Spróbuje jeszcze raz zainstalować.

>Jeżeli wsio ok to... złe ustawienia portu w biosie (EPP/SPP) i tym
>podobne...

To racja. Bo było na początku SPP. Ale od razu to zmieniłem na ECP,
w tym kompie nie ma ustawienia EPP/SPP.
Ale, jak już pisałem, komunikacja jest ok.

>Ale te objawy są co najmniej nietypowe...

Też właśnie. Ja myślę, że to coś ze sprzętem.
Może faktycznie kartridż któryś jest uszkodzony...
Ale czy może się sam z siebie zepsuć...?

TIA

Pozdrawiam

--
Najtvolker [www.free.com.pl/najtvolk]