Re: HP690 - mam problem

Autor: Piotr Białostocki (Miszka_at_imaster.com.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 21:04:48 MET

No hey - skšpo z tymi informacjami u Ciebie...

Najtvolker napisał(a):

> Witam!
>
> Co to może być?:
> 1. przy wymianie kartridży:
> - podnoszę pokrywę - karetka wyjeżdża
> - wymiana etc, opuszczam pokrywę - karetka nie reaguje

Źle włożony cardridge - lub drukarka nie "widzi" włożonego czyli coś nie
tak z czujnikami, w ostateczności skopany cardridge....

> 2. drukarka w ogóle nie drukuje - wcišga papier i go przepuszcza.
> Sprawdzałem komunikację przy pomocy diagnostyki - jest ok.

Z jakiego programu? za każdym razem?
Najszybciej złe sterowniki (ale wtedy najczęściej jest kasza przy druku)

Jeżeli wsio ok to... złe ustawienia portu w biosie (EPP/SPP) i tym
podobne...

Ale te objawy sš co najmniej nietypowe...

Miszka