Odp: Poszukuje nowych sterownikow -Rendition Verite 2200 AGP

Autor: Jim^ (Rafael_at_paa.gov.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 08:39:03 MET

No tak znalazlem nowsze z maja 99 ale i tak gdy zapuszczam filmik w MPG to
mi sie komputer wywala i blekitny ekranik potem tylko reset, scandisk... i
bluzki...

Pozdrawiam

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:rVmfOOAiFyUEQBQI+mtOg2yhsCvE_at_4ax.com...