Re: Poszukuje nowych sterownikow -Rendition Verite 2200 AGP

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 01:19:00 MET

On Mon, 7 Feb 2000 10:44:17 +0100, "Jim^" <Rafael_at_paa.gov.pl> wrote:

>Mam problemy z karta Rendition Verite 2200 AGP, chyba z powodu starych ste
>rownikow sa nieprawidlowosci w wyswietlaniu grafiki (smugi, zostajace frag
>menty obrazu). Kozystam z Windows 98, jesli ktos zna adres producenta lub
>miejsce z kad mozna sciagnac aktualne sterowniki prosze dac znac.
>
>Z gory dziekuje

Niestety ta firma zbankrutowala, chyba ze masz jakas firmowa karte na
tym chipie ... jak Diamonda to moga miec nowesze na ich stronie ... ja
tez mialem kiedys karte tej firmy i niestety po pewnym czasie
skonczyly sie drivery a zaczely klopoty ;((((

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179