Re: Celerony i podkrecanie

Autor: Lukasz Korzybski (luke_at_garfield.rudykot.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 00:58:31 MET

>Mam pytanie dotyczace celeronow i podkrecania!
>Ktore najlepiej sie podkrecaja, ktore wogole sie nie podkrecaja a w ktorych
>mozna zalepic pin i bedzie ok!

Witam.

praktycznie wszystkie sie podkrecaja tylko niektore lepiej inne gorzej..
duzo zalezy takze od danego egzepmlarza

Wszystkie celerki ida bez problemow na FSB 83 MHz wyjatek stanowia 466 i 500
ze wzgledu na duzy mnoznik te kreca sie na 75Mhz, przy odpowiedniej plycie
mozna oczywiscie wyciaganc max z danego egzemplaza np. ustawic FSB na 80MHz

jezeli chodzi o FSB 100Mhz
to najwieksze prawdopodobienstwo jest w przypadku 300A i 366.. z tymze
pierwszego juz nie produkuja a 366 tez juz ciezko dostac.

  luke_at_rudykot.pl
  trust no one...