Odp: Vibra16

Autor: navigator (navigator_at_poczta.fm)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 00:56:12 MET

Użytkownik Barabasz <geor_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0Mio4.7997$34.258696_at_news.tpnet.pl...
> Mam karte radiową zintegrowaną z ta kartą. Nie wiem gdzie szukać do niej
> sterowników. radiówka jest produkcji firmy Media Forte. Programik z ich
> strony nie działa.
> Dlaczego?
>
> Z góry dziękuje za pomoc.

Moj koompel ma ten sam problem;(( Jak ja kupil i zainstalowali mu w sklepie
to chodzila. Przeinstalowal windoze zainstalowal sterowniki i dupa czapa.
Dowiedialem sie w serwisie, ze nalezy recznie skonfigurowac przerwania i k
analy IRQ i DMA. Niestety sam nie wiem co trzeba zmienic, a w serwisie za
takie informacje trzeba zaplacic:(((

--
Piotr Wiśniewski > navigator
e-mail:  navigator_at_poczta.fm