plik SYSTEM.INI

Autor: Gosia Kalinowska (kotka5_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 19:21:39 MET

Przy otwieraniu kompa zanim wyświetli się pulpit pojawia mi się taki
komunikat:
nie można odnaleźć pliku urządzenia wymaganego do uruchomienia systemu
Windows lub aplikacji Windows.
Rejestr systemu lub plik System.ini odwołują się do tego pliku
urządzenia,który
już nie istnieje.Jeżeli plik został usunięty przez przypadek,spróbuj
odinstalować
powiązaną aplikację,przy pomocy programu odinstalowującego.
Jeżeli dalej chcesz używać aplikacji powiązanej z tym plikiem urządzenia
spróbuj ponownie zainstalować tę aplikację.
E:\S\ICSTATIC.VXD
Usunęłam ten program i dalej mi wychodzi ten komunikat.Co z tym zrobić?
Gośka