Jaka karta graficzna do biura (do SONY G200)

Autor: luki (luki_at_man.poznan.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 19:11:02 MET

Witam,
mam problem z wyborem karty graficznej do prac WYŁĄCZNIE biurowych.
Zalezy mi na jakosci i ergonomii obrazu. Monitor bedzie SONY G200 (17",
1024x768 minimum 100Hz, koledzy pewnie beda chcieli miec 1280x1024
minimum 85Hz). Jak wiadomo jakosc obrazu to nie tylko monitor ale tez
KARTA. Boje sie kupic Rive 128ZX firmy krzak z cienka elektronika. Czy
zostaje jedynie firmowe TNT? Matrox G-400 okolo 600PLN to troche duzo.
Co polecacie (na jakies 5 lat pracy) ?
Karta ma byc na tyle dostepna, by firma ktora wygra przetarg nie musiala
szukac jej w komisie :)

Pozdrawiam,
  Tomek