Odp: Każdy mówi inaczej...

Autor: ZHO (zbyszeko_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 18:26:09 MET

Użytkownik Lukasz Korzybski <naos_at_neptun.zsbo.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8a0v4k.nul.naos_at_neptun.zsbo.ids.pl...
> Witam.
> Sam nie wiem co o tym myslec.. moze ktos ma jakies sensowne wytlumaczenie
..
> albo sie z tym zetknal?

Via sa jak polskie samochody niepowtarzalne a plyty Tomato no coz sa do bani
sam jedna taka mam w swoim kompie i juz jej nie odsprzedam przy modernizacji
bo mi wstyd bedzie :(
Pozdrawiam ZHO