Re: Każdy mówi inaczej...

Autor: Lukasz Korzybski (naos_at_neptun.zsbo.ids.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 21:29:24 MET

Witam.

> Przymierzam sie do modernizacji sprzętu.
> Zaproponowano mi w bardzo atrakcyjnej cenie kompa z płytą z układem VIA.
> Inni mówią że to beznadziejny szajs i z takim procesorem (Celeron 466)
> osiągnę wynik P200. Do tego miała być karta Diamond Viper Riva TNT II M64
> 32MB (a co to takiego w ogóle ???) i 128 MB RAM. Co na to szanowni
> grupowicze powiedzą ?

Moje doswiadczenia z VIA i socket 370 wygladaja tak. Kolega ma plyte Acer
dwuslotowa (slot1 i socket 370) na VIA, celeron 366 poszedl na niej bez
problemow na 550MHz na nizsze zreszta tez. zrobilismy testy wlozylismy
procka do Abita BP6 zrobilismy testy i wyszlo na to ze predkosc jest ta sama
... jednak na plycie Tomato na tym samym chipie VIA wszystko wygladalo o
wiele gorzej... tym razem byl to celeron 433MHz nie poszedl wogole na 83MHz
a wydajnosc byla bardzo slaba (ten sam proc poszedl bez problemow na FSB 83
na abicie BE6).

Sam nie wiem co o tym myslec.. moze ktos ma jakies sensowne wytlumaczenie ..
albo sie z tym zetknal?

pozrdawiam