Re: Monitor GoldStar Studioworks 44m

Autor: czoper (czoper_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 18:14:44 MET

"Kaja" <kaja1_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Witam
> Tak sobie czytam i czytam o tych wszystkich monitorach na grupie i
> widzę, że chyba nikt nie ma monitora GoldStar Studioworks 44m (14 cali).
Ja nie mam
> Kupiłam go wraz z komputerem 3 lata temu w Optimusie w Warszawie.Nie
> dali mi do tego monitora żadnych sterowników natomiast dołączone byly
> jakieś dyskietki zupełnie nie pasujące ani do Windows ani do
> monitora.Paranoja.
> Teraz mam Win98, który rozpoznaje ten monitor jako jakiś LG.

No i dobrze, bo firma zmienila nazwe i sie teraz zwie LG - jesli wykrywa go
w ten sposob i dobrze dziala to wszystko jest OK.

> Nie powiem, żeby to był zły monitor.Uważam, że jest dobry ale dlaczego
> nie ma do niego żadnych sterownikow?
> Będzie mi bardzo miło jak ktoś zechce napisać coś na ten temat.
> Pozdrawiam
> Kaja
O optimusie i jego komputerach nie bede sie wypowiadal, bo to nie ma sensu -
meczylem sie z kompem kupionym u nich 3 lata, modem instalowali mi 2
tygodnie... ech.
Pzdr-czoper