Monitor GoldStar Studioworks 44m

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 15:37:06 MET

Witam
Tak sobie czytam i czytam o tych wszystkich monitorach na grupie i
widzę, że chyba nikt nie ma monitora GoldStar Studioworks 44m (14 cali).

Kupiłam go wraz z komputerem 3 lata temu w Optimusie w Warszawie.Nie
dali mi do tego monitora żadnych sterowników natomiast dołączone byly
jakieś dyskietki zupełnie nie pasujące ani do Windows ani do
monitora.Paranoja.
Teraz mam Win98, który rozpoznaje ten monitor jako jakiś LG.Windows95
nie rozpoznawał nic.Ani w Win95 ani w Win98 nie ma na liście tego
monitora.
Nie powiem, żeby to był zły monitor.Uważam, że jest dobry ale dlaczego
nie ma do niego żadnych sterownikow?
Będzie mi bardzo miło jak ktoś zechce napisać coś na ten temat.
Pozdrawiam
Kaja