Odp: Cd-romy

Autor: Adamst (adamst_at_oiz.p.lodz.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 18:41:28 MET

Użytkownik Łukasz Wesołowski <admin12_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Nv1o4.4897$34.169124_at_news.tpnet.pl...
> Witam szanownych grupowiczow.
> Jestem ciekawy co mysla osoby ktore maja cd-romy samsung.
> Jedenemu z moich kolegow padl chyba samsung 24x.
> Czy te cd-romy sa zupelnie do d... czy to tylko takie egzemplarz ?
> Pozdrawiam

Miałem "przyjemność" przetestować samsunga 48. Jest cichy, transfer
wspaniały, ale tylko jeżeli będzie miał dobry humor akurat przeczytać daną
płytę. Około 60 % moich zasobów płytowych nie czyta lub robi to z wyrażnym
niechceniem. Chodzi mi o płyty tak oryginalne jak i CD - R.

Adamst