Odp: Fachowca!! jak zgrać BIOS na dyskietkę?

Autor: D`arc (lite_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 09:45:49 MET

Użytkownik Maniek_B <9mrz_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AuZn4.3950$34.149613_at_news.tpnet.pl...
> Witam i pozdrawiam grupowiczów.
> Potrzebuje porady czym i jak zgrać na dyskietkę aktualny (ten na
płycie)BIOS
> na dyskietkę. Cholera nie wiem jaki jest jej producent???
> A chciałbym mieć kopię Biosu.
> Głosi się BXi98-ATX Ver.1.05 (990327)
> AMI BIOS nr. 61-0315-008031-00111111-071595-440BX-CRBX015-H
> Na stronie www.ping.be/bios nie znalazłem producenta płyty, ściągnięty z
tej
> strony program do testujący BIOS też nie wykrył producenta.
> Co jeszcze można zrobić aby znaleźć producenta?
> Maniek_B

> [...]
flashowania.
Po prostu bierzesz AWDFLASH czy AMIFLASH ew. inne prog
Dobrze miec nowy bios pod reka bo 1 pytanie dotyczy polozenia pliku z
biosem, wiec dajesz cos tam.bin 2 pyt dotyczy zgrania aktualnego biosu
na dyskietke, wpisujesz nazwe biosu np old.bin zgrywasz i 3 pyt. dot
flashowania nie masz biosu wiec nie flashujesz

aha - musisz utrafic w wlasciwy prog do flashowania, nie zawsze jest to odp,
ale to nie problem.
powodzenia-nie szalej bo bedziesz mial klopot