Re: Jak zniszczyć zaw. HD nie zostawiając sladu

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 09:38:28 MET

Użytkownik Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38A08B7D.D263B19F_at_gazeta.pl...

> Jakieś narzędzie Nortona (jeszcze pod DOS'a) mówiło o
> 3-krotnym zapisie jako kompletnej pewności. Więc myślę że
> 5-krotne Pentagonu jest i tak już bardzo przesadzone.
> Tym bardziej, że technika od tego czasu poszła bardzo do przodu.
> Nie ma co fantazjować.

tak samo jak technika odczytywania slabych zatartych sygnalow
to moga byc jakies sladowe wartosci nie do wykrycia standardowymi
przyrzadami

generalnie wierze we wszystkie cuda, ktorymi zajmuja sie wywiady o
odpowiednio wysokim budzecie