Odp: Sesje na CD-ROM

Autor: ROGER (pszum_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 08:43:14 MET

jeżli twój CD-ROM jest w stanie czytać w trybie multisesion to wina leży
raczej po stronie nośnika (kolor?) lub sposobu jej nagrania ... miałem
podobne "jaja" kiedy niektóre napędy widziały płyty jako CD Audio a inne
odczytywały ok.

A tak pozatym co do pirata to masz jakiegoś walnietego bo u moich "gości" ze
wschodu wygląda to jako track1 mode1 i żadnych innych cudów.

Roger

Użytkownik Piotr Wysocki <wysocky_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a60o4.4494$34.160529_at_news.tpnet.pl...