Sesje na CD-ROM

Autor: Piotr Wysocki (wysocky_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 22:43:34 MET

Witam grupowiczów !!!

Mam problem z piracką (przyznaję się bez bicia)
płytką z MS Office 2000PL Premium.
Tzn. gdy eksploratorem sprawdzam
rozmiar płytki to pokazuje mi 1,46MB,
a na płytkę nie można "wejść" bo:
"Urządzenie podłączone do komputera nie działa",
natamoiast etykietę widzi poprawnie.
Gdy próbowałem obejrzeć płytkę spod DOS-a
(tzn. steownik w CONFIG itd. i ten DOS
"nie w okienku", a ten prawdziwszy)
to etykieta też była OK, a na CD kilka plików
zajmujących łącznie prawie 14 GB !!!
Zdziwiło mnie tak naprawdę dopiero zachowanie
CD-Copier Gamers' Edition. Pokazuje on,
że płytka ma 559 MB (czyli OK),
nieznany format dysku i "Data tracks: 2",
niestety nie mogłem w ten sposób zrzucić
płytki na dysk bo nie mogę wygospodarować
tyle wolnego miejsca.
O co w tym wszystkim chodzi ?
Czy to jakieś zabezpieczenie, czy mój
CD-ROM nie czyta tych dziwnych multisession ?
Mam LG CRD-8400C, u jednego kolegi było
to samo,
natomiast co dziwne u dwóch innych chodziło OK.
Co mam zrobić aby tą płytkę mi przeczytało ?

Trochę długawe, sorry.

Z góry dzięki za odpowiedź.

--
Piotr Wysocki