Re: Konwersja *.pdf

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 01:42:57 MET

Fri, 4 Feb 2000 19:28:15 +0100, Pawel Brodacki <paweu_at_icm.edu.pl>
napisał[a]:

> Najprostrzy sposób to konwersja z .pdf na inny format strony z
>rysunkiem. Ghostview potrafi przerobić .pdf na .ps, a z PostScriptu na
>gif, jpeg, tiff czy inny format konwertuje się już dość łatwo (tj. jest
>sporo programów free/shareware, które to robią). Być może coś konwertuje
>bezpośrednio .pdf na popularne formaty graficzne, osobiście się nie
>spotkałem.

Tenże sam GhostScript, o którym napisałeś.

A wie może ktoś, jak przerobić PDF na HTML? Bo przestali dawać
dokumentację do Free Pascala w hatemlu - teraz jest w PDF, a ja tego
formatu nie trawię.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl