Re: Konwersja *.pdf

Autor: Pawel Brodacki (paweu_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 19:28:15 MET

On Thu, 3 Feb 2000, Sasza wrote:

> Potrzebuję wyciągnąć rysunki z plików w formacie pdf. Niestety nie mam
> odpowiedniego programu do edycji takich plików. Może jest jakiś prosty
> konwerter umożliwiający zamianę na format dokumentu worda lub inny. Może
> jest jakiś riper umożliwiający "na siłę" wyciągnięcie rysunków z tych
> plików. Myślałem że za pomocą schowka uda mi się to zrobić, ale niestety
> przenosi tylko tekst.
> Z góry dzięki za odpowiedź.

        Salve,

        Najprostrzy sposób to konwersja z .pdf na inny format strony z
rysunkiem. Ghostview potrafi przerobić .pdf na .ps, a z PostScriptu na
gif, jpeg, tiff czy inny format konwertuje się już dość łatwo (tj. jest
sporo programów free/shareware, które to robią). Być może coś konwertuje
bezpośrednio .pdf na popularne formaty graficzne, osobiście się nie
spotkałem.

        Pozdrawiam,
        Paweu