Odp: Zrywanie polaczenia

Autor: P.Jarek (tservice_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 23:46:55 MET

Miałem te wszystkie modemy i jeszcze parę innych łącznie z 10 modeli.
Jedynie ostatni który został już u mnie chodzi normalnie i oczywiście nie
zrywa to Zyxel Elite 2864. Jedyny problem to bardzo wysoka cena.Ale jak
kogoś stać to naprawdę polecam jest to rozwiązanie na kiepskie łącze.
Jarek

Użytkownik Mis <krzyre_at_box.43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:w4Sn4.2208$34.101744_at_news.tpnet.pl...