Odp: Zrywanie polaczenia

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 11:19:08 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlnynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:87mf2u$rp3$5_at_sunsite.icm.edu.pl...
> zadnych
>
> a żebyś wiedział, że nie.
> Mój zerwał ostatnio miesiąc temu.

A żebyś wiedział, to mój Spirit nie zerwał ANI RAZU, a mam go od ponad roku!
Dwóch kumpli też go ma (stosunek możliwości i jakości do ceny jest w tym
przypadku najlepszy) i też ani razu nie zerwało! Ogólnie to nie przepadam za
Zoltrixami, ale niektóre modele są OK, a jeszcze przy tym niska cena....

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz