Re: 2 Rozne plyty inaczej obsluguja dysk

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 12:30:26 MET

On Mon, 7 Feb 2000 02:09:28 +0100, "Andrzej P. Wozniak"
<uszer_at_polbox.com> wrote:

>Uzytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_shell.mt.pl> pisze w wiadomosci
>87fl66.f8.0_at_grzegorz.sawicki.pl do grup dyskusyjnych: ...
>>
>Myslisz mniej wiecej dobrze. BIOS moze dokonywać translacji LBA na 15 albo
>na 16 głowic. Popatrz na zworkologie dysku - tam masz to opisane. Moze jeden
>BIOS tlumaczy sobie na 15, a drugi na 16 - jak przestawisz zworki na dysku,
>to powinno zalapac.
>PS. Pewnie jeden BIOS Award, a drugi AMI?

Obydwa Award, chyba ze to dziadowsto co ma ASUS to Ami, bo
standardowego awarda nie przypomina, ale nie pamietam zeby tam gdzies
ami bylo napisane (czemu asus nie wstawil zwyklego awarda ktory jest
w/g mnie znacznie lepszy to ja nie wiem). A dysku przeciez nie bede
przestawial jak do innej plyty podlacze. To jest kompletnie bez sensu.
W kazdym razie teraz to i tak juz po ptakach bo zostalem przy mojej
plycie QDI.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl