Odp: plyta czy zasilacz?

Autor: gres (gress_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 14:50:09 MET

Użytkownik Mateusz Sobczak <matesob_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BiGn4.719$34.34679_at_news.tpnet.pl...
> Witam!
> Zlozylem kompa w ATX i mam maly problem.
> Po wylaczenu sprzetu przyciskiem na obudowie wszystko sie wylacza(dyski,
> cooler i wogole wszystko) z wyjatkiem zasilacza, ktory caly czas
> pracuje(kreci sie w nim wiatraczek).
> Jedynym sposobem na jego wylaczenie jest wyjecie wtyczki z obudowy.
> Teraz sie zastanawiam czy to wina plyty, czy zasilacza...
>
> dzieki za pomoc,
> pzdr.

W zasilaczu ATX już tak jest że przyciśnięcie przycisku POWER na przodzie
obudowy powoduje przejście komputera w stan wstrzymania. Wtedy dyski się
wyłączają i komputer jest uśpiony. Naciśnięcie dowolnego klawisza powoduje
powrót komputera do pracy w stanie jak przed uśpieniem. Komputer wyłącza się
samoczynnie po zamknięciu systemu, lub ewentualnie po wyłączeniu
przełącznika z tyłu zasilacza, lub w innych rodzajach zasilaczy które nie
mają wyłącznika z tyłu po przytrzmaniu przycisku POWER przez kilka sekund.
Tak więc zarówno zasilacz, jak i płyta są jak najbardziej w porządku.
A swoją drogą sam składałeś tego kompa ?? :-)

Pozdrawiam
GRES
gress_at_poczta.onet.pl