Odp: Password:

Autor: -- (siema_at_post.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 10:47:59 MET

Użytkownik Tadeusz Radzimski <triphc_at_box43.gnet.pl> w wiadomości

| Ramka z komunikatem : --- Wprowadz haslo sieciowe
| dla sieci Microsoft Networing. ----
| Czy mozna zmienic gdzies w rejestrach aby nie zadawal
| tego durnego pytania i startowal jak to bylo bez sieciowki ??

Witam,
Jeżeli jest wpisany więcej niż jeden użytkownik okno z pytaniem o hasło
będzie pojawiać się zawsze. Można to zmienić - przejdź do Start >
Ustawienia> Panel Sterowania. Kliknij ikonę Hasła i na karci profile
użytkownika zaznacz opcję 'wszyscy użytkownicy tego komputera używają tych
samych preferencji i ustawień pulpitu' , kliknij OK. Jeśli to nie pomogło,
to szukamy dalej :) Przejdź do Start> Ustawienia> Panel Sterowania, kliknij
Sieć, następnie kart Konfiguracja. Jeżeli opcja Logowanie Windows nie jest
zaznaczona, zaznacz ją i kliknij OK. Nie pomogło ? To dalej. Wejdź do
Panelu Sterowania > Hasła i kliknij Zmień Hasło systemu Windows. Wpisz stare
hasło w pierwsze pole, a dwa pozostałe zostaw puste. Pomogło? Jak nie to
jest jeszcze ostatnia szansa :) Poszukaj w folderze C:\Windows pliku z
rozszerzeniem *.PWL (jego nazwa będzie podobna do nazwy użytkownika, której
używasz) Zmień rozszerzenie tego pliku. Gdy po raz kolejny Windows zapyta
Cię o hasło, pozostaw to pole puste i naciśnij ENTER.

No, ale się nawklepywałem tego textu, wklepałem go z dodatku do PC World
Computer 2/00.
Mam nadzieję, że udało mi się pomóc.

--
Pzdr,