Re: Problem z VOODOO 3 2000 AGP

Autor: Leszek T. (prowet_at_hot.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 09:59:45 MET

Pael napisał(a) w wiadomości: ...

>To narmalka. Wszystkie VooDoo 3 grzeją się cholera....sredna to 80C

Jasne ze to normalne, ja raz od razu po wyjeciu karty wlozylem ja do
reklamowki, to mi wytopilo dziure. Pomaga zalozenie nad procesorem zwyklego
wentylatora np. zdjetego z coolera do procesora.

Ostatnio mialem inny problem - po wlozeniu GeForcea PRO (na DDRAMach) zaczal
gotowac sie stabilizator napiecia na plycie (Gigabyte). Pomogl rowniez
wentylator zalozony nad stabilizatorem, ale pytanie - czy plyta jest za
kiepska ze sie stabilizator nie wyrabia, czy karta ?

Pozdrawiam

Leszek