Re: Problem z VOODOO 3 2000 AGP

Autor: Janusz Raniszewski (rniski_at_man.koszalin.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 00:04:58 MET

BUDDA napisał(a):

> To właściwie nie jest problem a pytanie . Od kilku dni jestem posiadaczem
> tej karty graficznej . Zauważyłem , że wytwarza ona bardzo dużo ciepła .
> Czy u Ciebie ( czytelniku tego komunikatu ) też występował ten problem ???
> Jeśli tak to jak go rozwiązać ??? A może to normalne dla tego modelu ??

Witam,
Niektorzy dalekowschodni tani producenci po macoszemu traktuja problemy z
chlodzeniem. Swojego czasu kupilem karte video z dopalaczem DVD marki Nitro.
Karta taniutka, sprawuje sie doskonale ale:
-128 bit procesor wrecz sie gotowal
- za radiator sluzy blaszka
W komputerze ciasno, wszystkie sloty wypelnione, chlodzenie naturalne
utrudnione. Karta zaczynala fiksowac po ok 20 min pracy. Jedynym wyjsciem bylo
zamontowanie dodatkowego wentylatorka nad procesorem. Od tego czasu OK.
JR