Re: ABIT BP6, dwa Celerony, UltraATA 66 - jak to pogodzic (dlugie)

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 01:19:01 MET

On Mon, 07 Feb 2000 10:41:46 GMT, "Pawel Tkaczyk"

> [...]

>IDE. BIOS normalnie wykrywa dyski, system sie instaluje (W98 SE i WNT 4),
>ale po restarcie (po instalacji plikow) pokazuje sie wykrywanie twardych
>dyskow, potem Update ESCD... i koniec. System staje. Chce miec mniejszego
>Caviara na IDE1, a wiekszego na IDE 3 albo 4 (bo tylko tam jest wsparcie dla
>UDMA 66). Co namieszalem? Wiem, ze nie moge instalowac nic na PCI Slot 3, bo
>ma to samo przerwanie co kontroler UDMA 66, ale pomimo pozostawienia go
>wolnego dalej nie moge podlaczyc twardzieli w taki sposob, jak chce.
Mam taka plyte i zauwazylem ze jak do IDE1 podlaczy sie jakis dysk na
master i do IDE3 tez to niestety nie da sie nic zbootowac mimo tego ze
w biose jest ustawione bootowanie z EXT ... ale ja mam bios 1.22 w
HPT366, i czytalem ze on tak ma ... jaki Ty masz ??? Sprobj Caviara na
IDE1 Slave, na IDE4 tez bedzie dzialac .... nawet bez tasiemki 80 ...
Po za tym na slot PCI3 mozna spokojnie instalowac karty ... ja mam
sieciowke 3COMa 100Mbit i nie ma zadnych problemow .... dosc dobrze
jest zrobione dzielenie przerwania ....

>2. Zmusilem calosc (z taka konfiguracja dyskow j/w) do pracy pod Win98 SE
>PL, ale wiadomo, ze dwa procki wymagaja NT. Jednak podczas instalacji
>Service Packa (probowalem 3 i 5) system sie zawiesza i... koniec.
>Przywracanie konfiguracji nie pomaga, trzeba instalowac system od nowa i tak
>w kolko. Ktos sie spotkal? Moze cos zle zrobilem?
Jeszcze nie zdarzylem zainstalowac NT ... ale jakos nie slyszalem o
tego typu problemach ... jaka wersje strerownika do HPT masz ??

Zajrzyj na www.bp6.com, duzo problemow jest tam opisanych razem ze
sposobami rozwiazania ... ja jak na razie nie mialem takich problemow

>Bardzo licze na pomoc, bo komp jest mi pilnie potrzebny do pracy (i tak
>spedzilem nad nim weekend i nic).
Duzo Ci nie pomoglem, bo jak na razie nie mialem takich problemow z
plyta, ale z tym bootoowanie to jest cos skopsane niestety ... pewnie
dopiero nowy BIOS pomoze ... ostatnio wyszla BETA QQ, ale nie
instalowalem jeszcze ... mam NJ .... ale w readme do QQ nic nie pisza
o poprawniemu bladu z bootowanie .... ale mozesz sprawdzic ....

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179