Re: Odp: PC-Chips + 32MB RAM szybszy od A-bit + 96MB RAM

Autor: Marek Dąbek (marekdabek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 23:17:17 MET

On Fri, 4 Feb 2000 12:14:18 +0100, "Dariusz Kurtz"
<602495636_at_eranet.pl> wrote:

>a co ma do tych testow ilosc pamieci

podalem ilosc pamieci na wszelki wypadek, podobnie jak cala
konfiguracje obu komputerow, aby bylo jasne o jakim sprzecie jest
mowa.

poza tym sisoft sandra 99 wskazuje u mnie inna predkosc tego samego
procka przy 32MB RAM a inna przy 96 MB RAM.

w calej tej sprawie zastanawia mnie jedynie , dlaczego ten sam
procesor ma inna predkosc operacji staloprzecinkowych i
zmiennoprzecinkowych podczas testu na tym samym programie,
przy takim samym taktowaniu, w dwoch roznych komputerach

pozdrowienia

  Marek

e-mail: marekdabek_at_poczta.onet.pl