Odp: Złe kopie CD-R z płyt CD ROM - dlaczego ??

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 20:19:47 MET

Witam Szanownego Kolegę.

Pozwoliłem sobie napisać do Kolegi na priva z wielkim podziękowaniem.

Faktycznie nagrywałem z opcją "disk/session at once" w tzw. locie i zawsze b
ył klops. Natomiast przez "image" było wszystko OKI.
Zmieniłem parametr na "Track at..." i nagrałem płytkę CDRW w locie. Dysk zap
isał się prawidłowo. Dodał sobie parę sekund do tracków. Zarówno CDROM jak i
CDRW odczytują taką kopię bez problemu.

I tutaj nie rozumiem znaczenia tych trybów. Nie wiem kiedy nagrywać w ten sp
osób a kiedy w inny.
Niezmiernie prosiłbym o krótkie wyjaśnienie kiedy i jakiego trybu używać.
No i co który oznacza.

Jeszcze raz dziękując, proszę Kolegę o kilka wyjaśnień (jestem nowy w tym te
macie).

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds_at_klienci.pkobp.pl