Odp: Złe kopie CD-R z płyt CD ROM - dlaczego ??

Autor: MeTeO (meteo_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 02:03:45 MET

> Podlacz cd - rom jako sec. master , nagrywarke jako sec. slawe.

Poco? to nic nieda zmienienie kanaluw osobiscie jade na cdr sec mast cd-rom
sec slave a hd prim mast i niema zadnych problemuw (samsung sw206,winoncd
3,6) ja bym bardziej zwrucil uwage czy w winoncd uzywasz metody disc at ..
czy track at once uzywaj track a najlepiej to kup sobie cdrw i na tej plycie
testuj ruzne ustawienia i kombinacje polecam takze sprubowac innych
programuw jak np nero a obowiazkowo musisz zerknac na te strony
www.roleski.pl/gal
www.cdrsoft.net