Systematyczna archiwizacja

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 03:32:19 MET

Czesc!

Moje zapytanie dotyczy archiwizacji danych w sposob automatyczny.
Otoz obecnie moja archiwizacja obecnie polega na tym ze korzystajac z
zakladek w windows commanderze po prostu co kilka dni kopiuje swoje
dane z kilku roznych katalogow (jednoczesnie je kompresujac Zipem).
Pewne z tych danych sa dla mnie strategicznie wazne (np. proces nauki
w Super Memo czy dane poczty/zadan z MS Outlooka).Moze sie to
wydawac dziwne ale do mojego komputera maja dostep osoby ktore
"nie dotykajac" zadnego klawisza potrafia cos zepsuc :)))
Czy istnieje jakis prostszy sposob, jakis skrypt (moze w powiazaniu z
jakims programem typu winrar etc) czy moze program w ktorym moglbym
oznaczyc jakie katalogi chcialbym archiwizowac i calosc sprowadzalaby
sie np tylko do uruchomienia programu/skryptu czy nawet do automatycznego
uruchamiania. Wiem ze Norton Rescue potrafi archiwizowac wybrane
pliki ale nie wiem czy cale foldery - niemniej poza Speed Diskiem firma
Symantec nie zrobila zadnego softu typu 'norton' na platforme WindowsNT
wiec niestety z tego programu skorzystac nie moge.
Przypuszczam ze ten temat na pewno zainteresuje wiecej osob.

PS. Raczej nie chodzi mi o backup taki jak w NT - czyli stworzenie
globalnego pliku z wszystkich lokalizacji tak ze nie mozna go pozniej
rozkompresowac niczym innym jak wlasnie tym programem backupujacym
poniewaz on chce wrzucic ten dane z powrotem w te same sciezki a po
reinstalacji systemu sciezki do programow sie juz niestety nie pokrywaly. :(

Pozdrawiam
Janusz